Zöldterápia és kivirulsz

A hatékony munkavégzésért! Stresszes irodistáknak kötelező! Néhány hete megfogadtam, hogy nemcsak „elrohanom” a napjaimat, hanem megfigyelek embereket, tárgyakat, tetteket, reakciókat, helyszíneket. Élményeket gyűjtök és informálódom. Mindig csak szaladtam A-ból B-be, az unalomig ismétlődött minden nap. Történt egyszer, hogy egy hatalmas irodaépület előcsarnokában kellett várakoznom a vendégeknek kijelölt helyen. Pihe-puha kanapék, vízautomata, dísznövények s persze wifi. Levettem a kabátom, lehuppantam a „döglődőre”, töltöttem egy pohár vizet. Eszembe jutott korábbi fogadalmam, s a telefonom nyomkodása helyett szemlélődni kezdtem.

Powered by WPeMatico



from WordPress http://ift.tt/1RafoqP
via
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése